Friday, June 5, 2009

Tag Senaraikan 5 - Chinadoll

Senariakan 5...
5 HADIAH YANG ANDA IMPIKAN

~ 5 jak ka?? uii banyak ni dlm list.... Aku rasa aku sudah pernah bgtau di previous entryku.. Ndak pa aku ulang balik ya..~
a. Rumah besar sekali dengan barang.. Ndak mau rumah kosong
b. Kereta Mini Cooper Turbo
c. Shoes & Sandals yang branded dan cantikss
d. Handbag from Gucci & LV...
e. Duit cash!!! yang boleh menampung hidup ku...
5 ALASAN TERHADAP PILIHAN TERSEBUT
a. Rumah besar sekali dengan barang.. Ndak mau rumah kosong
~ Rumah besar kan best! Selesa pun selesa and byk ruang untuk letak brg2 and mesti la lengkap segala keperluan kalau ndak nnti mcm duduk dalam gua...~
b. Kereta Mini Cooper Turbo
~ Sbb aku sukak la ini kereta...~
c. Shoes & Sandal yang branded & cantik
~ Siapa yang ndak mau pakai sandal cantik & branded.. Lagi2 org mcm aku ni...balik2 Crocs, Vincci, Lewre apa lagi aku pakai ya... selipar jipun~
d. Handbag from Gucci & LV
~ Sebab sekarang ni aku cuma ada Guess & Coach jak. So, kena la upgrade kan...~
e. Duit cash!!! yang boleh menampung hidup ku
~ Boleh la aku shopping & tidak perlu aku kerja makan gaji lagi di kompeni taik ni... Duduk dirumah saja layan laki & keluar hanya utk shopping! Wah indahnya hidup....~
5 IMPRESI TERHADAP ORANG YANG ANDA MINAT
Aku pun jarang minat orang ni and klu ada pun impresi nya ndak sampai 5 kali..
Untuk melengkapkan tag ni... aku isi la juga ya....
Nah ni orang yang aku minat.... Tengku Shahrul Azlan Tengku Azizan a.k.a Laki ku sendiri
a. Good looking jugak la kan.. ndak la pulak dia ni juling ka.. sumbing ka... hitam ka... jonggang ka=)
b. Dia pandai jaga kebersihan diri... ndak da la bau ketiak ka.. bau kaki ka.. bau mulut ka... hihihihi
c. Dia cermat orangnya.. ndak kira la dari segi jaga barang ka lagi2 simpan DUIT! memang berbeza langit dgn bumi la sama aku yang boros ndak tentu pasal ni...
d. Ohhh dia pandai masak..... aku sukak dia punya spaget.. aduii lapar pulak aku terus...
e. Last but not least... jarinya yang runcing....mcm jari perempuan.. aku pun ndak begitu... (boleh ka ni??)
5 PERKARA HEBAT YANG PERNAH ANDA LAKUKAN

Aduii ndak sampai kali 5 ni tau...tgk la apa jadi..aku pikir2kan dulu..

a. Aku pernah berlakon Drama Malang masa Form 5 di SMK Tawau. Ni kira project sekolah la ba ni.. Si Baljeet la ni punya kerja... Aku jadi si Naemah...

b. Aku pernah shooting untuk Maybank Corporate Video. Aku jadi mak kepada kepada si Ariana Danisha Sophia. Masa tu Ariana baru umur 2 bulan klu ndak silap.. Klu di ingat2 kesian aku budak kecik ni time tuh... Terseksa betul!

c. Aku pernah mendaftarkan diri di satu talent agency. mau jadi pelakon kunuk...tp memandangkan time ndak ngam..so terpaksa la aku tolak offer yang aku dapat tuh...

d. Aku pernah menyelamatkan orang buta dari dilangar kereta bodoh tu.. Mulianya aku kan..hihihi

e. Aku pernah tampar maid mummy ku kerana dia telah berkurang ajar dengan daddy ku and telah mencuri barang2ku ( rantai emas & gelang emas, baju & kasut sport ku!!)


5 CIPTAAN YANG PALING DISUKAI

a. Kereta ~ boleh jalan2

b. Duit ~ boleh shopping

c. Komputer ~ boleh chatting, blog, fb dll

d. Baju ~ boleh melaram

e. Jam ~ boleh tau masa


5 PERKARA YANG DIBENCI

a. Aku ndak suka org penipu. Aku menipu ndak pa... untuk selamatkan diri...hihihi

b. Aku dak sukak menunggu.. Kalau janji jam 2 datang la ba jam 2 atau awal lagi..

c. Aku ndak sukak org meminjam barang. Beli la ba sendiri.. aku mau dapat pun punya la susah Tuhan saja yang tau

d. Aku ndak sukak orang pengotor. aku mimang hilang respect la sama org tu...

e. Aku ndak sukak orang kacau aku time aku tidur... Aku boleh hangin satu badan and sepanjang hari aku akan bad mood


5 ORANG YANG ANDA HENDAK TAG

a. Amoi ( tolong la buat ni Moi...update la sikit blogmu tu)

b. Elsa

c. Azlena

d. Ellena

e. Mummy Zahin



** Aku hangin betul dgn blog ni la..kenapa la ba sudah jadi melekat semua tuh.....

2 comments:

CHINA DOLL said...

"Aku pernah tampar maid mummy ku kerana dia telah berkurang ajar dengan daddy ku and telah mencuri barang2ku ( rantai emas & gelang emas, baju & kasut sport ku!!)" - Biar betul ko??? Siapa amah tu?

Alicia Kee said...

iya ba... si esek namanya..sedap ko menampar mukak org.. actly ada lagi satu yg suluk tu..di curinya jugak rantai emas ku sama jed..then dia lari..time tu aku terlupa mau kunci bilik..mcm sialan dorg tuh!!!