Thursday, June 11, 2009

Riadah @ Pin Junction, Cineleisure



Smlm mau update tp ntah kenapa la pulak aku ndak bole click new entry tuh.. apa yang buduh pun aku ndak tau la...


Hari Selasa tu me & hubby bawak anak2 buahku ke Pin Junction untuk main bowling. Tapi terlupa mau ambil gambar time main tu.. 1 jak dapat ambil tu pon gamabr si Danish untuk las balingan. huhuhuhuhu


Ni gambar2 budak2 tuh... yang gemok bertambah gemok, yang kurus makin kurus, yang botak sudah berambut, ndak betudung sudah betudung & yang tumpis makin tumpis....




Makin menjadi ni budak!



si kecik ni rambut sudah banyak....



Tinguk la si Nazrah ni.. mau pengsan aku tinguk dia...

Kesian kecik2 sudah suruh kena pakai tudung... anak ustaz la katakan... =P



2 org ni aku ndak paham betul... berlumba2 siapa makan paling banyak..

si Faiz tu dagu ntah dimana sudah letaknya.. si Danish perut mcm org pregnant 3 bulan!

Ni si tumpis... banyak betul mau dicakapnya.. kalau ndak di layan pandai merajuk...

Menari kunuk...

Punya la lama aku mau dekat sama dia... sudah mau balik baru dia mau dekat ni si kecik..

No comments: