Monday, June 8, 2009

Burger????

Huhuhuu kejam sungguh laki ku ni... smlm time makan tiba2 direnungnya aku.. aku ingat dia kagum la dengan kecantikan yg kumiliki ni... cishhh bedebah sungguh... mau marah tp ada jugak lucunya... Adakah patut bilangnya mukak ku ni mcm BURGER!!! Ndak da la ba mcm burger.. ok la ba sikit... wahhh ndak boleh menerima kenyataan bahawa diri ini sudah semakin menajdi kebulatannya.... Cuba kamu tinguk ba ni...







Ini burger.....
dan yang ini....

aku la... ni gambar aku yang latest yang ada dlm pc ni....

hihihi ini pandangan sisi... klu aku kasih pandangan tepat.. mesti kamu2 diluar sana setuju dgn gelaran kejam laki ku tuh...

Then, adakah disuruhnya aku diet.. 6 bulan ndak makan nasik lepas tu joging selama sejam... 6 bulan??? Sejam???? membunuh la ba tuh... So jawapan standard aku... "Terima la aku seadanya... Kalau mau kurus pigi carik si Renuga (budak keling opisku ni..paha sama betis sama jak besarnya.. Aku rasa besar kakinya sama dengan tiang katil hihihi) ".

4 comments:

CHINA DOLL said...

Hina la bah perumpaanmu terhadap si Renuga tu. Kah kah kah kah...

Alicia Kee said...

hahahhah... betul ba.. klu ko jumpa dia..pasti ko akan tinguk dulu kaki nya... yang ndak tahan berskirt pindik lagi tu...lagi pindik dr skirt ku..ha ndak ka dasyat tu?? mimang papan habis la..

Daddy + Mummy said...

hehe..lucu jugak..

Alicia Kee said...

Yus: iya.. apa boleh buat nasib badan... smpi hati aku di samakan dgn burger... ndak pa la klu burger carls jr.. aku ndak mau ramlee burger...hehehe