Thursday, June 4, 2009

Tag from Chinadoll ~ Kenapa perlu menangis???


Nama timangan anda:
Lisa @ Ica
Anda seorang yang:
Ntah la ya... aku ni kepala angin.. sekelip mata jak aku boleh swing mood ku tp setakat yg aku tau aku ni... mesra alam a.k.a peramah, sewel, bengis, penyimpati
Insan teristimewa?? Describekan dia terlalu Istimewa di mata anda:
Laki ku la... kan aku sudah ditransferkan kredit hari tuh... hihihi
Kenapa???
Sebab... dia salu bagi aku $$$ dan yang paling utama kenapa dia istimewa....
SEBAB DIA SAYANG AKU LA!!!
Lagu kesukaan anda:
Nothings Gonna Change My Love For You...(perrggh jiwang rupanya aku ni ya..)
Makanan kesukaan anda:
Of course masakan MUMMY ku... (ex: Soto, Nasi Kuning & Bumbu Bali)
Tiga benda mesti ada dlm beg anda:
Purse, Handphone & Camera
Kali terakhir masa anda menangis & kenapa:
2 minggu lepas klu ndak silap... Main gusti dengan laki dia tersiku pinggangku....hahahahha
Sebenarnya sakit sikit jak tapi aku mintak puji la kan.... Aku saja menangis mcm org kenak pukul... Then kenak pujuk la...Tapi kalau dipikirkan la kan... ndak perlu pun aku menangis hihihi sbb aku rasa masih boleh tahan lagi dgn kesakitan tuh... hahahhahahah
Tag 6 rakan anda: Amoi, Elsa, Azlena, Lolyta, Ellena & MummyZahin

No comments: