Thursday, November 6, 2008

Shopping Lagi??

Hehehe ndak la shopping...semalam aku pigi beli PSP jak. Itu pun dekat dengan rumahku..apa lagi Sungai Wang la. Sang tunangan ku tu ndak kesabaran pulak sudah dia..Sanggup tu dia balik awal. Kalau ndak punya la susah mau dibawak balik awal. Gerigitan aku. Akhirnya dia ambil jugak Light Blue tuh...nama kaler tu Felicia Blue...Dekat2 dengan Alicia...Mungkin tu la jugak dia mau ambil warna tuh (perasan!). Nasib la kami beli cepat kalau ndak harga mesti naik lagi..dulu aku tanya package dalam RM750 tapi kaler hitam la...yang ini RM880 tapi dapat kaler biru...sebabnya kaler hitam sudah abis. kalau dulu tu aku tanya kalau mau kaler lain RM900 lebih...murah la pulak mau dapat kaler lain.Semalam tu semua aku bayar RM930..sebab tambah lagi cabel untuk pasang di Tv ...Just tambah RM50 dapat..pouch, cabel, skrin protector, casing & apa ntah 1 lagi tuh...di kotak tu tulis 8 in 1 so kami tolak la casing yang free tu sbb tu ndak cantik...




Ini la PSP tu...cantik ka??


Sementara mau tunggu games tu diupload..kami pun jalan2...otak ku mula la bepikir apa yang aku mau beli...PSP bukan aku punya...hmmmm aku pun masuk kedai accessories....Nah aku beli hair clip bling bling...


Murah jak ni...RM29.90...


Silau... susah mau ambil gambar!




To Mimi: Semalam aku tengok ko punya little shoes tu harganya RM45.90...so murah la tu ko beli....Untung!





No comments: