Sunday, November 2, 2008

IWK Bowling Tournament @ Sunway Pyramid

Cishh!! Sudah ku cakapkan aku akan kalah...Buruk betul la aku main tadi..Nasib la frame ke 4 tu ada berubah kalau ndak aku malas sudah mau main. Sama la mcm aku main time last training Khamis lepas tuh..Mana tidaknya kalau lane pun sama dengan yang hari tuh..Tapi yang membanggakan aku...wahh tunangku menang Best Male..No 1 tau! Best Team no 4 jak dia...tapi ok la kan dari aku & my team...hancusss...Actually teamku tu ok tapi aku la punca kekalahan..kesian dorang..Sorry babes! Tg dapat hamper 2 bijik dengan duit RM350..aku apa lagi terus la mempao..mintak belanja makan..Sungguh ndak ku sangka dia menang tuh...Berbaloi la jugak dia training bagai nak rak..ndak kira waktu..Lepas tu lucky draw dia dapat toaster brand Cornell...dan yang ndak disangka-sangka tu aku bertuah la pulak hari ni...tapi aku rasa aku tumpang tuah kawan2ku...aku dapat lucky draw car vaacum...brand apa ndak la ku tau...dari Jepun kali sbb tulisan@instructionnya tulisan Jepun. Apa2 pun memang memalukan la aku main tadi tuh...asyik tangga bawah jak...Ba, ini gambarnya...



3 comments:

BUNG ADI said...

saja nak berkenal-kenal dengan suku sakat KEE. saya bukan siang KEE tapi TERmasuk dalam family KEE di Tandek. Wow! hebat orang2 KL ek. Bagus juga kalau cik dapat promosikan blog saya dengan kekawan di KL. tq. roger n out.

CHINA DOLL said...

Tahniah kerana berjaya guna photoscape. Tapi apsal gambar2nya jadi kecik? Next time pakai PAGE.

Alicia Kee said...

ok puan guru...