Tuesday, November 11, 2008

Massage

Perrrgghh leganya aku rasa lepas berurut...lena aku tidur semalam...Since bulan 6 tu aku sakit-sakit badan...busy memanjang jak..ke hulu hilir...KL-TWU-KT..balik KT bukan naik flight pulak tuh...So last week tu aku balik KT aku sudah rasa badanku sakit-sakit, sengal-sengal yang teramat sangat..rasa macam mau tercabut sudah belakang ku. Mau berurut tempat aku selalu pegi tu pulak mau la buat appointment..minggu ni ndak bulih la pulak...Adehhh kalau menunggu balik Tawau baru mau berurut alamat masa bersanding nnti aku bongkok la...

So, semalam aku pigi Endah Parade di Bukit Jalil. Tg ada training bowling. Aku pun mengambil kesempatan la buat massage..banyak pulak kedai massage di situ..ala kedai cina tu la...Aku ndak peduli la kedai cina ka janji sakit belakang ku ni ilang...tapi aku tengok la jugak tempat tu bagus ka ndak kan...ndak la mcm kedai jual B**I. Nama kedai tu Yuan Yen Foot Reflexology...Full body massage just RM 50...1 jam tau! Time dia urut tu apa lagi aku beringak sajak....1 jam macam ndak cukop pulak...hehehhe Paling sedap dia urut tang mata sama tengkuk...macam mau tertidur aku....amoinya kecik jak...

Pagi ni aku bangun seronok....Tiada lagi sengal-sengal...kalau ndak ...mana bulih aku ketinggalan dengan SALONPAS...wpon tiada kesan....asalkan kan jak di lekat tuh

2 comments:

Eva said...

Hi Lisa...cuba dulu kau bagi aku email add mu.AKu kasi pte sudah blog ku..kalau kau sudi lah kan pok!!

Alicia Kee said...

hi!sudi la ba....ini na...myaliciakee@gmail.com