Tuesday, November 4, 2008

Sedih...Kiciwa...Happy


Aku cerita yang sedey & kiciwa la dulu ya...semalam aku pigi butik Coach...handbag yang aku mau warna brown tu ndak da sudah...semua outlet di check ndak da tinggal yang denim ni jak...Jadi sekarang otak ku bercelaru sama ada mau beli atau tidak..tapi aku sudah termimpi2 pakai beg tuh...mcm mana ni?? sama jugak dengan brown tu tapi denim la...tolong bagi pendapat @ idea anda...





dan yang gembira...semalam jugak aku pigi fitting baju kawen...aku ndak tau la sama ada aku ni kurus atau pun tailor tu buat baju ku besar....semuat part kena buang 2 inci...mcm bermimpi pulak aku...sdgkn time mau pigi tu punya la aku risau takut baju tu ndak muat...gambar baju tidak dapat disertakan...nanti ndak la surprise....lagipun belum siap sepenuhnya..smlm try tu pon sakit kulit ku tecucuk dgn pin pin...(tgh jahit manik)...

6 comments:

CHINA DOLL said...

Aku ni suka jugak beg jenis Denim terutama LV. Tapi yang ni... mcm kurengg sikit aku tengok. Tp ini pandangan aku ja la...i prefer the brown one. K.itok pun ada beli yang brown tu masa pigi HKong hari tu. Lawa. But bukan yang tu la. Tapi terpulang dari ko jak bah tu. Kalo free... take it!!! Kalo x ko nyesal! ahaakss...

amoi said...

aku sukak yang denim ni pasal contrast color biru & brown.Trendy lah....tapi kalau barangan trendy ni cepat season pulak. Ambik jak la bah....Kau ada suruh tu butik check/call di butik coach yang lain kah?

amoi said...

oya, yang design gini jak kah pujaan hati mu? tiada yang lain?

Alicia Kee said...

iya ini la pujaan hati ku...aku sudah lama mau begini designnya..dari yg signature tu lagi yg lama tuh..klu yg lama tu ada ku rembat jak....tapi ndak da sudah...

Alicia Kee said...

mimi: hong kong mesti murah kan dari sini..kawan ku hari tu pigi US dia beli duit kita ndak smpi pun 900...tp ni bukan la latest jugak...aku mau jugak brown tp ndak da..aku suruh kawan tunang ku carik di US...mana tau ada..tp lambat la pulak...hati ku gatal sudah ni

Daddy + Mummy said...

bule bah ko suruh dorang make order.. hehehe.. tp yg denim ni pun cun bah! i like it! cuma kalo ada yg brown tu, lagiiii la i sukaaa.. :P