Saturday, November 1, 2008

~aNiMoB~

Hari ni aku ndak da kemana-mana...Aku keluar makan jak sekejap then aku pigi Tesco Ampang beli ayam. Habis sudah "manuk" di rumahku.Lepas tu balik rumah mau simpan energy kunun untuk besok...Pergghhh kalau ndak menang ndak la ku tau lagi...Mengalahkan si Shalin Zulkifli sudah aku ni..hihihi... Tapi seperti biasakan...aku sudah cakap di post ku sebelum ni...Kalau keluar aku mesti mau membeli barang..Ndak da jugak yang spesel hari ni...cuma aku beli pouch untuk hp damit ku tu jak...Aku beli di stall2 di luar Tesco Ampang tu. Tunangku suruh cari di tempat lain tapi aku ndak kesabaran sudah. Lagipun ndak pa la..nanti kalau aku nampak ada lagi cantik aku beli la lagi..Sebenarnya hp pouch ni aku sudah banyak tapi aku ndak bekenan lagi mau tinguk & pakai. Hp baru semua kena baru la kan...hihihi. Hp sebijik tapi pouch betimbun. So ini la dia..


Hahah namanya aNiMoB..kelakar!

Ini jak yang aku rasa ok di stall tuh...

Begini rupa pun RM17...

*** Kalau aku ndak silap hari ni cousinku si Lijat kawin. So, Selamat Pengantin Baru. Semoga berbahagia & berkekalan hingga ke anak cucu. Lepas ni aku la pulak....Eeeee seram sejuk aku kalau mengingat!

No comments: