Tuesday, January 13, 2009

Tag Paling Kejam!!!

Aku di tag si Mimi...aku rasa banyak2 yang dia taged aku, ini la yang paling rumit. Siapa la ba pandai pandai mencipta benda ni. Mau 3 hari 3 malam aku bepikir apa yang kamu ndak tau pasal aku...
Bah, i ni tajuk tag kali ni.... "5 Perkara Yang Anda Tidak Tahu Tentang Saya".
1. Aku CEREWET orang nya....Salah satunya cerewet dalam membeli baju...peduli la sampai 3 4 shopping complex 1 hari di pigi..kalau aku ndak berkenan...sorry la....biar air liur mu bertempiaran kalau aku ndak mau ndak la tuh...tu la pasal aku ndak banyak baju....
2. Nah ini konpem kamu ndak tau dan sekarang kamu sudah tau...... AKU HARI-HARI BASUH TOILET! Sebabnya aku ndak sukak toilet kotor... (bukan toilet jak satu rumah la but especially toilet la..) Sebelum aku mandi, aku akan pastikan toilet aku mandi dulu. Kamu ndak gelik ka tinguk toilet rumah urang kutur...ishhhh...mau minum dirumahnya pun aku sudah 10 kali pikir. Makanya kalau aku pigi rumah urang, sebelum aku minum aku cakap dulu aku mau pigi toilet...Kalu toiletnya bersih maka bersih la urang tuh. Ndak heran la bil air ku sebulan RM50 heheh itu dulu sorang la..sekarang berdua ni lagi la banyakkan...
3. Apa lagi ya....haaa aku di rumah pakai STOKIN...sbb aku ndak mau lantai rumahku bercap tapak kaki...kalau pakai itu selipar kadang2 kutur jugak and aku sudah pernah terpelisit...jadi aku pakai la stokin. Aku rimas lantai rumah ku bebelang...Mula la aku asyik memop lantai...
4. Kalau aku buat kerja rumah aku akan MEMBEBEL ...ndak kira la sorang ka...sejak berlaki ni lagi la aku kuat membebel..sian lakiku tahan telinga jak..apa bulih buat kan...lakiku cakap..."Tak penat ke membebel?"
5. Aku rasa orang lahir September mimang HANGAT HANGAT TAIK AYAM....kan si Mimi cakap dia hangat2 taik ayam...Mau tanya si Mummy @ Hajah Fatima...dia sama ka ndak...uiii aku klu pasal ni...menang! Eksen jak lebih...kunun mau belajar menjahit sbb mau amek upah dari tahun lepas awal tahun...sampai sekarang...HARAM cucuk jarum jak ku tau...Mau bukak kedai la...mau bukak nursery la....cisshhh hampeh...buat ketawak lakiku jak...
Memandangkan blog ku ni ndak ramai urang...bah kamu tag la ya.....

2 comments:

CHINA DOLL said...

kalau si rina dtg pigi rumahmu terpaksa ko menyurung mop ke hulu ke hilir pasal si Rina kan kuat berpeluh... hahahahaha. Mesti melekat lantaimu.

P/S: Mati la jugak ko check jamban orang. Mana ko tau walaupun jambannya kutur tapi airnya pakai air R.O.

Alicia Kee said...

Mimi: makanya kalau dia dtg aku suruh dia duduk diam2...dia kuat berlotion jugak.tu yang tambah basah tu...aku pun berpeluh tapi ndk teruk mcm dia...

p/s: setakat yang aku pigi rumah org semua betul..daripada dia pakai R.O bagus la dia pigi mem beli tu Harpic & berus jamban..kasi bersih la jamban tu dulu...