Thursday, January 15, 2009

The Handwriting Tag

Boleh dikatakan aku selalu jadi mangsa tag oleh China Doll....Tag kali ni pulak "The Handwriting Tag". Aduiii tulisan ku ni ndak chantek..buat malu jak...tapi klu aku ndak buat..ndak best la pulak...So, mari kita tengok...



RULES

Write :-

1. Your name/ identification name / username etc.

2. Write anything using either your left/ right hands

3. Most favorite alphabets

4. Less favorite alphabets.


5. "The quick brown fox jumps over the lazy dog"

6. Tag 6 more persons/ bloggers



Hasilnya.....taraaaaa



(kamu tinguk aku punya mau cepat menulis...LEFT pun sudah jadi LEF)

Kan aku sudah cakap buruk...malunya....bulat bualt macam pipiku...hihii since sudah aku mengenali komputer wpon aku menaip tidak la selaju si China Doll...aku sudah tidak sukak menulis tangan...kalau kamu tinguk rekod book ku...mak aii kadang aku sendiri ndak boleh baca apa yang aku tulis...hihih bukan apa..lambat ba....tu satu...lepas tu mula la tanganku lenguh....ndak smpi 1 minit keluar la tulisan cina, arab, india.....

Mangsa tag...siapa2 jak la memandangkan setakat ini bloggers aku hanya 5 urang....

3 comments:

CHINA DOLL said...

aku selalu tag ko supaya ada jugak isi blogmu ni. hahahaa...

Alicia Kee said...

hihihi tq tq....

Ina said...

Email: azlena_p@yahoo.co.uk