Wednesday, January 14, 2009

Sunglass....

Hmmm... aku bercadang untuk mengganti sunglass ku yang sudah lusuh ndak jugak la...tapi saja mau bertukar angin....mau tunggu jugak orang bagi....anduk ba...siapa la yang bermurah hati tu mau mengasih... Sekarang ni aku ada 2 pilihan brand. Aku keliru mana satu yang aku patut beli. Yang brand lain2 tu ndak payah la kan. Aku sudah pasti aku tidak mampu memilikinya. huhuhu Sekarang ni dalam otak aku cuma ada Gucci ataupun Dior....itu saja... Kamu diluar sana rasa2nya apa???








2 comments:

CHINA DOLL said...

dua-dua pun ok... aku mmg peminat dior. jadi, kalau aku jawapannya DIOR. Tp cutting DIOR selalunya susah/tak padan di muka. Kalo Gucci senang masuk.harus ko ingat, kita ni keturunan muka talam - lebarrr...

Alicia Kee said...

ba, nanti aku pigi tgk cuttingnya pulak....muka talam aku sudah lama sedar. hari ahad tu aku pigi try armani...aduiii maikn lebar mukak ku...cancel terus...