Tuesday, December 30, 2008

Saturday activities

Disebabkan on X'mas day tu ndak lagi kehabisan mencari rumah...kami continue lagi hari ni...Akhirnya jumpa jugak...tapi ndak tau la condition rumah tu ok ka ndak..yang penting mau di tinguk dulu.... Rumah tu dekat sangat dengan Giant Kota Damansara. Jalan kaki ndak sampai 5 menit. Wah kalau jadi nampak gayaknya aku melekat jak la di situ tu...;-) Lepas dapat rumah and buat appointment ngan amoi tuu...(bukan Amoi Kee) kami pegi Cineleisure..hubby mau main bowling since almost 2 months dia ndak pegi training. Pas main bowling kami pegi Borders The Curve pegi beli album...beli lagi...ndak abis2 membeli....sepanjang perjalanan tu, aku tertarik ngan suasana X'mas yang very da bling-bling....sempat jugak la aku bergambar. Pas beli album aku cakap ngan hubby mau balik sebab aku sudah sakit kaki and lapar. Kami pun balik tapi sepanjang perjalanan mau ke parking tu sempat lagi aku membeli mirror di stall depan Sakae Sushi. Sampai jak dirumah ndak lagi aku tukar baju terus terampai di ruang tamu..ndak sudah ku masak....aku cakap sama laki ku..pandai2 la bawak diri ya...bangun kang baru masak...skali aku sedar dia pun terampai sudah di atas katil...bangun dalam pukul 8 malam...terus aku masak and makan...ingat malam mau sambung aktiviti tapi ndak jadi cos hubby tinguk bola....


*** Aku baru menerima email dari Amoi untuk menukar gambar2 yang kecik ni....

Ini emailnya....(BTW, boleh kah ko update ko punya blog???? jangan la bah ko letak gambar kecik2.apa pun tidak boleh nampak bah. ko tengok aku punya blog...gambar semua basar-basar.puas di tinguk







(Adui ba mukak ku...mcm beskom)






Sempena X'mas....aku bagi ni.....


2 comments:

amoi said...

alhamdulillah.....dapat jugak rumah. Siap kau! Aku bagi kau tempoh sampai bulan 2 ni kasi chantek2 rumah mu. After that,rumah mu akan diserang bersama uncle2 dari Tawau.hahahaha

Alicia Kee said...

adui na....kalau datang durang duduk la besila...sesiapa sakit lutut bawak la kerusi sendiri...hahahha...uncle2 ndak pa..jgn mummy direpetnya aku nnti..mcm time aku kawen hari tu....kenak jugak aku sikit tempias repetannya...