Tuesday, December 30, 2008

KLCC lagi...

On Sunday aku & hubby pegi KLCC lagi.....Lagi??? Yup "LAGI".Ceritanya begini, lepas makan tengahari...tetiba aku telah menyuarakan isi hati ku kepada hubby "U.. I rase cam nak beli jeans la....What do u think?" Terus dia cakap " Hmmm ok! Pegi la siap... Kite g KLCC la.." Dalam hati aku.."Uiii senang la pulak..adakah aku bermimpi atau pun betul2 kenyataan" Apa lagi aku....pantang dibilang "OK"...cepat-cepat aku bersiap takut2 dia berubah pikiran la pulak... Sampai KLCC trus aku pegi butik LEVIS...pilih punya pilih....aku mau yg latest design tapi aku ni kan gemuk ndak muat...cutting kecik...anduk ba..kesian aku...aku sukak itu latest design ada diamond...tapi ndak pa la..next time la mana la tau aku kurus dalam sebulan 2 ni....(Boleh ka aku kurus??) Setelah brapa helai aku try bukak try bukak....aku ni susah betul mau beli pakaian...(cerwit!) Nah...akhirnya aku beli ini...tapi sampai rumah mcm bidak pulak ku tinguk......aku complaint balik ngan hubby aku mau beli yang baru....ndak pasal2 aku kenak cuci telinga...hahahha

4 comments:

amoi said...

aku berhajat mau beli jeans bertahun2 sudah...(mau tunggu kurus)Tetapi yang malas tu kalau beli ndak boleh trus pakai...mau di alter lagi kakinya....maklumlah...badan speSIAL!!!!

Alicia Kee said...

aku sejak gemok ni malas aku mau beseluar..menampakkn segala lelemak di pahak ku...aku tinguk org lain pakai (yg tinggi la)cantik jak..skali aku pakai mmg btl2 mcm SIAL....aku pun di alter ba....sepesen jugak kita tapi aku lg menang la...aku menang perut sekali...ahhahah

CHINA DOLL said...

aku paling banyak jeans levis yang bling-bling tu. ko size apa? kalau muat, ko beli second hand dari aku. hehehe...

Alicia Kee said...

Mimi: ya Allah...2 kali ganda badan mu bru dapat badan ku....ntah2 di betis sudah sangkut....29...