Tuesday, December 30, 2008

Rumah....

Alhamdulillah...akhirnya dapat jugak sudah kami rumah. Tainia Aparment di Kota Damansara. Bersebelah jak ngan Giant Kota Damansara. Wah..alamat aku bawak tilam la tidur di situ....5 minit jak jalan kaki....apa lagi kan!Tapi rumah tu kosong la...apa barang pun ndak da....ndak pa la...bukan jugak aku ni beranak pinak...yang sana sini mau di jaga takut di amai....
InsyaAllah hujung bulan January ni boleh la pindah sudah sket2...Adusss ini yang aku ndak larat mau mempack barang sudah sampai di rumah baru mau di bukak lagi balik...gila la aku ni....
Bulan 2 ni my beloved uncles mau datang dari Tawau....si Amoi cakap mau menyerang kunuk. Ini pesanan penaja...."Kalau kamu mau menyerang rumah ku...TOLONG BAWAK KERUSI SENDIRI. Kalau ndak besila la kamu...."

5 comments:

Myelsakee said...

oi lisa, bapak mu datang ka bulan 2? kau sponsor lah dia..baru meraih adik beradik tu, biar beliau2 tu menyambut harijadi bersama2..tolong update...ELSA

Alicia Kee said...

ndak...mana ada cuti sekolah...dia tolong mamak ku di kantin...dia kalau bini nya ndak da susah sikit...liat!

Myelsakee said...

aik, lain jugak, tuak tuak lagi mau beromantik ka

CHINA DOLL said...

Woi... aku dan awang pun datang KL time tu... sekurang-kurangnya sediakan tikar....

Alicia Kee said...

Elsa: ko ndak tau...makin tua makin menjadi! hahahaha...kalau mamak ku ndak da...mcm ayam berak kapur bapak ku....

Mimi: aku sediakan tikar terbang....;-)