Wednesday, December 31, 2008

Goodbye 2008...Welcome 2009!




Adui....brapa jam jak lagi masuk ke 2009....ini nampak gayaknya umur ku pun bakal bertambah walaupun lambat lagi...sekejapnya la ba...cepat betul mau menuak...Apa azam ku tahun ni ya? Hehehe.....aku mau kaya..duit jatuh dari langit segelepuk....perggghhh!
Pukul berapa la aku samapi rumah ni....ni ndak syak lagi mesti jam di Jalan Raja Chulan tuh... Ntah2 kami countdown dalam kereta jak.,..isshhhh mabuk la aku ni dalam kereta nanti...Ni tebiat aku paling leceh sekali....klu sudah jam teruk tahap babi mau beranak tuh.....konpem aku sakit kepala tahap babun lepas tu pening mabuk....mula la aku mau mengeluarkan isi perutku ni....lemak ndak pulak mau tekeluar...cissshh!!!!!
To all my cousins & frens out there...Happy New Year!!! May the new year brings you peace, happiness, success, prosperity, good & l0ve to you and your family. Amin...




6 comments:

amoi said...

amin! amin! amin! to duit jatuh segelepuk tu!!!

Alicia Kee said...

uiii nak belum kau balik....
iya....Amin...nnti kita share2...

CHINA DOLL said...

uii nak... kebetulan pulak. Aku baru meningu blogmu ni. Terkejut aku. Sekali ko update, berabis update ni. Accident lagi kita punya gambar HAPPY NEW YEAR tu. hahahaha...

Alicia Kee said...

hahahha...mana jugak ndak berabis...lama betul aku ndak mengupdate...balas dendam la....ooo ya ka...ada "ONG" la tu kan...

CHINA DOLL said...

Woi... tolong laa update blogmu ni. Tahun 2009 sudah ni... wake up...

Alicia Kee said...

woi nak sabar kau...ndak da cerita best...ba nnti la ku update..