Monday, April 13, 2009

Petrosains

On satruday tu aku ikut hubby g Petrosains dengan budak ofisnya... Menarik jugak di dalam tu..Kira ada la knowledge baru wpon aku ndak baca semua....sebelum pegi Petrosains tu aku pegi ape ntah tu tpt dinosour tu.....
Yang ndak bestnya.............
Eeee aku ndak sukak dgn opis mate laki ku yg PEREMPUANNYA...berlagak mau mampus.....kalau lawa dari aku tu ndak pa la..wpon aku ni gemok tp muka tetap aku jugak yg menang....and klu pakai LV ka GUCCI ka....sandal tu YSL ka...aku sedar la diri ku ni siapa...tapi..aduiii aku rasa beg tu beli di jusco sejak ba tu yang longgok2 70% diskaun...sorang ni pakai LV...tapi aku tau itu tiruan....ndak pernah LV keluarkan itu pesen....bikin malu...ndak kisah la klu ko mau pakai LV tapi agak2 la klu mau membeli pun......
Jangan kan mau bersalam....senyum pun tidak.... Buruk2 aku ni pon sekurang2nya aku tetap menyandang COACH ku wpon kecik cinonet....seluar ku tatap LEVIS dan baju ku tatap BMW F1....yg dorg baju sungai wang....
Yang sorang tu lakinya kerja sama ngn laki ku...sebelum pigi Petro ni..lakinya ada la menjemput sempena birthday anak nya...aku ndak la suruh lagi laki ku kata OK....sekali sudah aku jumpa cisshhhh tak hengen aku aku pigi.....macam cilaka mukanya.....masa lakinya intro aku die boleh senyum ndak ikhlas.....lagi la mau menyalam...HARAM!!!!!!!!!!

4 comments:

Ina said...

lakimu kerja di petrosains ka?? my sister loly used to work there too..tapi resign ikut laki ke doha

Alicia Kee said...

ndak...companynya consultant petronas..di bawak pigi sana mau tau la mcm mana oil&gas ni betukang...hihih

oo ya ka...best la tuh...ndak pa la pigi doha lagi best...

CHINA DOLL said...

Oi.. Kenapa ko ndak tanya dia samada dia pakai beg ori ataupun tidak. Hahaha. Aku rasa dia bukan pakai LV tapi dia pakai VL. hahaha.

Alicia Kee said...

ndak paya di tanyak....aku sudah tau itu palasu...banyak ba bejual tu di stall2 ..longgok2...LV jugak tulisan nya..aku punya jahat balik tu aku terus bukak website LV..aku tunjuk laki ku..ndak da pesen tu.kesian dia kepingin. aku pun kepingin tp ndak la aku memalukan diriku sendiri...