Monday, April 13, 2009

Old Moon Shopping =)


Ni bukan la shopping apa...ni sebab aku pau laki aku....gajinya utk bulan ni sudah dapat tp by cek so aku la yg pigi ambil...hahahhahaha silap haribulan la...dapat ke tangan ku....Jadi lepas pigi Petrosains tu kami jalan2..aku sudah sakit kaki..jadi klu sudah kaki mesti ada kaitan kan dengan sepatu....Hehehehe laki ku cakap beli yg betul bagus sedap di pakai kalau ndak aku sebok jak mau tukar....aku pun dak pulak tau mau beli apa so dia bawak aku pigi CROCS tapi aku ndak jumpa pulak di KLCC so aku cakap since mau balik apa kata kita pigi jak di The Curve....tapi sebelum balik tu kami terkejut beruk.....kami bayar parking sebanyak RM15.50 tau!!!!...aduiiii terpaksa la bayar klu ndak mana boleh keluar....


Sesampai di The Curve yang aku mau ndak da size la pulak..ada size 4..aduiii....aku heret laki ku pigi OU...dalam keadaan hujan lebat petir berdentam dentum tu aku bawak jugak..peduli la..bukan jalan kaki jugak.... Sampai jak sana...terus aku grab yg aku mau tu...aku carik jitzbitz aku sudah senyap....laki tengah memilih dia punya pun aku ndak peduli sgt sbbnya.....aku sudah dapat aku punya kan...wakakkakaka jahat aku....ndak lagi sempat2 ba...tengah2 laki mencarik kasut futsal..time tu jugak aku tukar pakai CROCS ku itu...



Presenting to u my 2nd CROCS...




Cute ka??? Bitz tu petang ni aku mau pigi carik lagi di MV.. =)






Yang ni hubby punya...

Supeman vs Batman..sapa menang??






Dan yang ni sekadar sampingan.....




Yang ini RM3 sebatang....


Name tag..LISA

aku carik ALICIA ndak da pulak...abis kali sbb banyak yang ndak da

Aku rasa aku ada beli lagi tapi ndak sempat ambil gambar kali...hihihi lupak...

2 comments:

Mamarock said...

Cantek di kaki mu kan...hehehe cumil gitu!

Alicia Kee said...

hehehe..tq tq....punya la susah mencarik size....