Wednesday, October 15, 2008

Wedding Cards vs Courier Services

Tadi aku kirim my wedding cards to my mom at Tawau dgn menggunakan perkhidmatan SKYNet Courier Services...Fuyohhhh berat 2 kotak tu jak 39kg and the total cost is...RM560.70! Berat jugak ek...Aku rasa kalau aku guna kad biasa macam orang lain selalu buat tu mesti tidak la seberat & semahal itu kan...tapi mine punya ni hardcover card. Tapi ndak pa la...bukan selalu pun. Bila lagi...wpon tersentap jugak dengan harga tu cos aku budget dalam RM300 jak.

So...kalau2 dikira la costing card ni...pergghh boleh dapat 2 handbag COACH . Mana tidaknya lebih 4k...what??! 4k..ya terima la kenyataannya...hihihi....

Sekarang habis sudah cerita pasal my wedding card..next week aku sudah mula mau mengedar kad ku itu memandangkan aku kawen tu time cuti sekolah...so takut2 la kawan2 nanti mau pigi (KALAU LA) ndak da tempat mau tinggal pulak...sekarang ni pun banyak sudah hotel fully booked.

Cerita pasal mau mengedar kad ni...terasa sudah hari semakin dekat....ada 39 days jak lagi...aku belum pun lagi memanjakan diri dgn sempurna...baru ala kadar..setakat yang termampu...

Ok la..penat jugak sudah jari jemari ku yang belum di manicure ni menaip....bye & nite!

3 comments:

Ina said...
This comment has been removed by the author.
Ina said...

mmg byk pakai ongkos klu mau kawin ni kan..tp ndak pa la, sekali seumur hidup bah!!

Alicia Kee said...

iya byk btl...mcm2..duit keluar mcm air jak..rasa mcm nyawa2 ikan sudah sy ni..tp bila dipikir sekali seumur hidup rasakan jak la...