Friday, October 31, 2008

*KEE*

Semalam sebelum start training bowling aku berjalan-jalan di Sunway Pyramid Shopping Mall untuk membuang duitku yang terlampau banyak....Gaji tahun lepas pun ndak abis lagi..:-P Aku tercari-cari apa yang aku mau beli...training lambat lagi start.(aku ni klu pigi jalan ke mana-mana mesti mau membeli barang walaupun hanya sebatang pen. Asalkan ada..so kira berbaloi jugak la aku berjalan tu..)Hmmm apa ya...pikir punya pikir tiba-tiba otak ku berbunyi "tringggg" haaaaa aku tau mau beli apa. Aku pun cakap sama tunangku aku mau cari 1 benda untuk menghiasi hp baru ku itu. Padahal hp tu blum pun boleh di pakai sebab bulan charge 8 jam..tapi sudah lebih 10 kali aku bukak kotak untuk ditinguk...ndak kesabaran ba...biasa la si Lisa..ok sambung balik...So, aku pun cari la stall di luar2 tu..skalinya aku jumpa betul2 dekat dgn tempat bowling tuh...wahhh aku pun tersenyum riang ke arah tunangku. Tanpa memikirkan harga benda tu aku pun start la memilih tali & alphabet...memandangkan ini tiada perkongsian so aku memilihlah warna yang tersemat dijiwa ku...***PINK*** Sudah puas aku memilih bagai baru aku tanya harganya...ha??!!RM4.50 sebijik! Tali ada RM7 & RM8. Mula-mula tu aku mau letak "ALICIA" tapi memandangkan 1 bijik tu RM4.50...so aku pun membuatkan keputusan untuk letak "KEE" jak...Tengah budak perempuan tu menukang tiba-tiba tunangku bawak lagi 2 biji corak bunga...aku cakap "wah sudah berapa ni..." tali jak RM7 ...tapi aku cakap ndak pa la...pastu dia datang lagi bawak 1 bell...bell tu RM6..aku cakap "ndak payah la letak bell sampai RM6..nanti tercabut jugak ku kerjakan...buat sampah jak dlm handbag ku" dia pun pigi tukar ambil bell 2 bijik harga RM2 sebijik. Actually bell yang harga RM6 tu cantik jugak sbb ada star di tengah2nya..klu ada kaler pink aku rasa aku pun rembat sejak tuh...tapi yang ada cuma kaler gold dengan merah so aku cancel ("ex-maid mummy ku orang butun cakap...WARNA MEHA"). Setelah siap budak tu pun menekan kalkulator damitnya..cute kaler pink jugak...tekan tekan +-/* total RM35.50...hahahahaha aku ndak jugak terkejut la dengan harga sbb aku agak sudah..aku biarkan jak la...sebab sudah sukak kan...siap jak benda tu aku pun ndak kesabaran lagi mau gantung di hp ku..tapi ndak jadi..sbb training sudah mau start..Tengah makan lepas training aku pun pasang la benda tuh...hihihih aku suka...cumil ada bling2...meriah aku rasa...ndak la jugak nampak hp murah...

Nah ini la yang aku beli smlm tuh...cumil ka??telampau bling2 susah mau ambil gambar..




No comments: