Tuesday, October 28, 2008

Shopping! Yeayyhh Yeayyhh

Shopping! Everyone tak pernah puas dgn shopping termasuk la aku.. Ada jak yang mau dibeli...Nafsu harakahku ni membuak-buak...But need a break for a while...dgn alasan mau dulukan barang2 untuk kawin ni...so to be continue la...tapi dengan 1 soalan...sendiri tanya sendiri jawab....Bolehkah aku berenti walaupun untuk sehari dua ini??Jawapannya...lu pikir la sendiri...Bulan ni ndak banyak yang aku shopping...huhuhu....Ni jak yang dapat aku beli...

SPA WISDOM ~ AFRICA SPA SALT SCRUB from BODY SHOP
RM112 only
(best scrub ni...u all boleh la dapatkan di BODY SHOP BOUTIQUE ok! Rasa lembut jak kulit and wangi)



SANDLE from CROCS

(walaupun sandle ni nampak getah lebih kurang selipar jepun..tapi keselesaannya memakainya tidak dapat dinafikan. perrghhh! baru la best mau shopping..kaki ndak sakit lagi. getah bukan sebarang getah ok...RM168 tau!!!)



Sandle lagi....from Scholl

(haaa...ni bukan aku punya...ni untuk mummyku..mau pakai time aku kawin konon. hope dia suka..mesti la suka..FOC! hehehe harganya sama dgn sandle buaya getah ku tuh...aku pun ndak tau la mummyku ok ka dgn design ni..cerewet ba dia tuh..ada jak mau di komplennya tu nnti. suruh beli sendiri ndak mau...)

5 comments:

CHINA DOLL said...

Ya wooh... sama seperti mummy ku. kah kah kah kah

Alicia Kee said...

hahahahah...ngam la tu..nnti dorg menyambut tetamu pakai sandle sama...

CHINA DOLL said...

Maksudku bukan kasut tu yang sama... perangai yang sama - cerewet.

Alicia Kee said...

oooo....iya teruk pening lalat aku dibuatnya...itu ndak mau ini ndak mau...aku suruh beli selipar jepun ndak jugak mau..

amoi said...

cantik bah pilihan mu ni...tapi aku rasa TATAP kenak omel punya...standard procedure lah.