Friday, September 4, 2009

Kunang Kunang Restaurant

Officemate my laki ajak berbuka di luar. Mula destinasi pilihan adalah hotel. Jantan(s) ni mau pulak poolside. Hotel lain poolside sudah penuh. So aku telah membuat panggilan maut ke JW Mariott . Alhamdulillah.. akhirnya dapat la jugak kami tempat seperti yang dimau budak2 tu. So, aku pun booking untuk hari Khamis (3.9.2009) yakni semalam... untuk 7 orang dengan rege RM54++ sehead! (murah pulak!!!)

Sekali aku tgh berchit-chatt sama kawanku.. dia cakap dia baru jak pigi berbuka minggu lepas disana.. and the food sekadar "so so" sahaja.. and tidak banyak pilihan. Aduiyaiii mcm mana ni.. ndak best la kan klu begini. Sesampai aku dirumah... aku terus mengabarkan kepada sang suami ku ituw. Aku pun carik plan lain..... Aku dapat tempat.. hehehhe KUNANG KUNAG RESTAURANT! Dengan segera aku menelpon walaupun ketika ikut jam sudah 930pm! Aku terus buat booking dengan segera2nya.. hahahah Then aku suruh laki call Mariott besuk untuk cancel di sana.. hihihi ndak ku mau call. Malu aku... Mula2 aku yg beriya mintak tempat sekali cancel.

So, ini la dia sedikit photo untuk tatapan anda semua. Makanan not bad jugak kecuali itu Bek Bek ada baula... Bek Bek tidak mandi kali... hujan kesejukan la dia... hehehhehe





Before





After





Berrrggghhh balik dgn keadaan perutku sinyum sinyum... hehehhe Macam mana la kunuk mau kurus time puasa kalau bebuka jak mcm2 di bedal... huhuhuhuh.....

2 comments:

CHINA DOLL said...

gambar apa tu nak? kambing kah? kenapa macam gambar anjing kena bakar tu? huahuahua... teringat aku toraja depan rumah kami tu. Suka betul membakar benda2 pelik. Eee yucks. Ko tanya si Eca.

P/S: Lawat blogku. Ada tag untukmu. Sila buat ya.

Alicia Kee said...

kambing la.... iya mcm anjing bakal.. kau ni pengutur... toraja dpn rumah mana? tawau?

iya nnti aku buat.. jap..