Tuesday, July 21, 2009

Slim It Yourself a.k.a SIY

Ok! Memandangkan aku ni sudah gemuk di tahap gaban. Aku sudah puas berdiet, control makan tp tidak menjadi jugak tp akhirnya membawa kemudaratan kepada diriku iaitu GASTRIK!!! Sampai bingkuk2 badan ku klu sudah gastrik....



So, aku telah mencuba teh orang kampung tp aku tidak tahan sakit perutnya yang sangat membunuh pulasannya dan malar ke jamban tapi birak sedikit jak dan kedua kali masuk jamban lagi ndak da sudah dibuang yang tinggal memulas dan memulas saja kerjanya. Apa punya teh kurus ba ni! Buduh!!!




Mau di jadikan cerita... aku saja2 la mengamai di internet pasal jamu kurus ka apa2 la yg boleh kurus asalkan dia ada kelulusan SIRIM! hihihi bukan ba.. kelulusan KKM & HALAL. Godek punya godek akhirnya aku terjumpa la i ni product. Siasat punya siasat ok jugak la sbb dia diperbuat dari herba & jus buah. Mula2 berpikir jugak aku untuk 10 hari harganya RM198... tapi sbb mau kurus kan...kepingin pakai baju cantik aku pun nekad la untuk membeli. Kebetulan BFF ku Nursya ( Thanks babe!) ada sorang kawan yg jugak dealer benda ni so aku pun suruh la kawan ku ni merisik kabar.... Akhirnya kawannya ada lagi 2 kotak lebih dari yg dia ambil dulu dan berita mengumbirakan dia telah memberiku harga dealer.... Thanks Julie! (mcm dia baca ni blog hihih). Jadi aku kan tamak haloba.. aku angkut 2 kotak tu...





Keputusan setakat ni... aku sudah amek dalam 4 hari.. aku kurang 1kg bila aku bertimbang la... Tapi yang pasti seluar jeans ku sudah longgar di paha & di pantat and perut ku sudah kurang sinyum2.. hihihihi TETAPI... aku bukan saja bergantung kepada product ni ya..... Aku buat begini:



  • Breakfast ---> Semangkuk kecik oat + air suam 1 liter
  • Lunch ---> Nasi separuh + 1 lauk + 1 sayur + air suam 1 liter
  • Dinner ---> Semangkuk kecik oat + air suam 1 liter
*** Lepas balik kerja sebelum dinner aku buat la aerobic tersendiri. siap download lagu dlm hphone lagi....


Yang bestnya product ni dari yang lain aku ndak tau la pulak kan kalau orang lain... lepas aku membuang dalam jam 9++ tu, aku ndak rasa lapar untuk menunggu ke waktu lunch begitu jugak lepas lunch mau ke dinner. Kalau ndak.. malar mau makan.. sanggup bejalan ke tempat orang mencarik makanan...mana ndak gamuk!




Bah ini la dia product tu..... Kalau rajin baca la sampai habis!






Berat Badan Bertambah???Risiko Penyakit Merbahaya??? Jantung? Darah Tinggi? Kencing Manis?Malas Bersenam???Tak tahan Lapar bila berdiet???Diejek kerana masalah berat badan???Kulit Mengeleber akibat penurunan berat badan yang Mendadak???Susah mendapatkan pakaian yang bersesuaian???Kurang Berkeyakinan akibat masalah obesiti???Masalah Selulit walaupun mempunyai berat badan ideal???Masalah PJK (Perut Jalan Kedepan)???
SIY ada penyelesaiannya....


S.I.Y adalah produk pelangsingan badan dengan Teknologi Nano dari Jepun dan telah mendapat pengiktirafan antarabangsa serta dikatakan produk terbaik di Alaf ini oleh pakar!
S.I.Y telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia & Disahkan HALAL
KKM telah mengklasifikasikan SIY sebagai "Makanan" yang selamat. Ia adalah 100% semulajadi & telah di uji dengan keputusan- tidak mempunyai kesan-kesan buruk terhadap badan


KEISTIMEWAAN S.I.Y:
Dihasilkan dari herba segar & 100% semulajadi
Bebas Bahan Pengawet & Bahan Kimia
Tanpa Kesan Sampingan
Bukan Pengganti Makanan
Minum selepas makan
Tidak perlu BerDIET & BerLAPAR
Hasil yang berkekalan. Tanpa Simptom YOYO!
Kesan sepantas 10 Hari!!!
Tanpa senaman melampau



APLIKASI TEKNOLOGI NANO 7 KAEDAH MENGHILANGKAN:
Dagu Berlapis
Lemak Bahu
Lemak Pinggang
Lemak Peha
Lemak Betis
Lemak Kaki
Lemak Dada / Lemak Belakang



Cara Pengambilan SIY
Pagi JUS SIANG (label merah) mesti di ambil selepas sarapan pagi
*Jangan diambil dengan perut kosong* TengahariMakan tengahari ,tetapi digalakkan dalam kuantiti yang terkawal dan sederhana serta mengurangkan makanan yang tinggi kandungan lemak dan minyak.
Pastikan anda minum sekurang-kurangnya 2-3 liter air sehari
Makan malam seperti biasa. JUS MALAM(label Hitam) di ambil sebelum tidur
*Di galakkan makan malam sebelum Jam 8 malam bagi memastikan makanan telah dihadamkan sepenuhnya sebelum anda tidur*

Untuk kali pertama dalam dunia produk pelangsingan, 6 unsur paling efektif yang telah diperkenalkan sebagai esen pati semulajadi yang dapat memberikan kesan yang sungguh menakjubkan telah digabungkan dalam penghasilan produk SIY- Slim it yourself
Ramai saintis berpendapat bahawa ia adalah salah satu daripada penemuan yang paling hebat di alaf ketiga ini. Pakar-pakar juga berpendapat SIY adalah produk yang paling BERKESAN, CEPAT dan SELAMAT.


S.I.Y adalah penghapus lemak degil yang paling kuat dan ia merupakan penggunaan penyelidikan teknologi dalam bidang kelangsingan tubuh badan.Pengabungan 2 formulasi unik (SIY Siang & SIY Malam) dengan setiap satunya mengandungi 3 jenis kandungan aktif yang boleh memberikan kesan yang efektif dan ditawarkan sebagai esen semulajadi.
Keputusannya nyata samaada anda mengidap masalah berat badan yang lebih,penakungan air,bertubuh badan besar,perut buncit atau anda hanya ingin menghilangkan beberpa kg/paun berat badan anda.



INILAH CARANYA UNTUK MENGURANGKAN BERAT BADAN ANDA SECARA NYATA SERTA PALING SELAMAT DAN KESANNYA DAPAT DINIKMATI DALAM JANGKA MASA YANG PANJANG.



BAGAIMANA IA BERTINDAK?
S.I.Y merupakan formula baru yang unik didunia. Ia merupakan produk revolusi dan juga merupakan produk pertama dan satu-satunya yang telah mengabungkan 6 kandungan aktif yang paling cekap dalam bentuk esen dan kandungan-kandungan ini mempunyai kapasiti unggul untuk meransang fungsi penyingkiran dan menambahkan aktiviti-aktiviti sel.Dengan pengambilan S.I.Y proses penyingkiran lemak di tubuh badan anda akan mencapai kapasiti maksima .Anda dapat hilang berat badan dengan cepat dan rata. Selain itu, S.I.Y menambah kadar penghapusan lemak dan toksin merbahaya dengan cara yang menakjubkan tidak kira ia wujud di mana-mana bahagian tubuh badan anda.
Dengan S.I.Y anda boleh boleh menghapuskan lemak degil, kesan-kesan lipatan dan lemak berlebihan dengan cepat. Ini kerana penghapusan lemak bergantung kepada ransangan metabolisme anda.S.I.Y membantu membentuk badan anda dalam masa yang singkat dan mengekalkannya dalam masa yang panjang.
Jus Siang bertindak untuk membakar lemak secara intensif selama 24 jam dan bertindak membuang toksin yang terkumpul didalam badan anda. Air yang mencukupi amatlah diperlukan ketika proses ini berlaku.

Jus malam pula bertindak untuk merawat sembelit dan melawaskan pembuangan makanan, lemak, dan sisa toksin yang telah dimakan pada siang hari dan telah dibakar oleh Jus Siang. Ia juga akan berfungsi membakar lemak jika kita tidak mengambil makanan berat.


S.I.Y diformulasikan untuk Semua orang Dewasa KECUALI :
Mereka yang mengandung
Mereka yang mengambil ubat atau yang didalam rawatan
Remaja 15 tahun ke bawah

Anda HENDAKLAH minum 2-3 liter air sehari untuk membolehkan S.I.Y bertindak dan memberikan kesan yang Optimum.
Sepanjang Pengambilan S.I.Y anda digalakkan :
Mengurangkan pengambilan makanan yang tinggi kandungan Lemak, Minyak dan Karbohidrat
Elakkan Minuman manis, minuman berkarbonat & Alkohol.
Lakukan senaman ringan bagi membantu mempercepatkan proses pelangsingan.



Nah ni pulak sijil HALAL






SO..... kita tunggu la ya keputusannya selepas 20 hari ku mengambil jus ini.. SEKIAN!!! =)






2 comments:

amoi said...

semangat jugak aku dengar cerita mu ni.... ko tolong update after 2 weeks ya......kesiokan sudah aku ni mendengar. btw, boleh ka ko remove kerusi roda di bawah ni...senang sikit kita mengomen bah

Alicia Kee said...

ba nnti ku update ko nak. ada sudah baju ku bulih masuk... tp aku ndak puas hati lagi.

kerusi roda mana ba ni?