Thursday, July 16, 2009

Bon Bon Day!

Aduii banyaknya la ba aku menerima komplen dari perempuan2 ini... bukan jak di comment dlm blog... comment live lagi! Ndak da cerita menarik jadi malas la aku mau mengupdate.... tp alasan yang paling ketat ialah... aku MALAS!!!



Ba kamu tinguk jak la gambar2 ni...... ini jak yg ada and ini pun aku rumpak dari si mimi sebabnya gambar semuanya sama.... tapi aku benci tinguk mukak ku di situ.. betul betul mcm beskom.. baru tu terserlah kepindikanku sama durang ni...


Ini gambar di jamban Hotel Concorde ... Room No. 1818 hihihih ndak ba 1021 ba... Gambal di swimming pool ndak banyak di camera ku... so aku tggu si mimi..nnti ada aku rumpak wkakakakak betul malas tahap hanjinnggg sudah ni....


Tapi sayang la.. patutnya time pigi shopping hari tu ambil gambar.. aksi durang2 ni tukar baju la.. mcm2 la... yang ada cuma gambal makanan.... Mimi!!! mana tu gambar makanan kita2! Cepat ko letak di blog mu.. aku mau rumpak....


Hot story selama 2 hari tu ialah...... ***BON! wakkakakakakakakak



No comments: