Tuesday, March 24, 2009

Update

Lama jugak aku ndak mengupdate blog ni...ndak da cerita ba....ada tapi ntah malas tahap babun aku.... Lately ni aku punya tahap malas... bukan saja ndak mengupdate blog... pigi kerja pun aku ndak bermake up apa... mcm NYONYA! apa la mau jadi dgn aku ni.... kerja aku tidur makan...smpi ofis sibuk mau balik....issshh ishhh
Nah aku update la walaupun kamu kamu ni ndak sukak i ni cerita...asalkan ada la aku punya new entry...
Last Saturday aku pigi Sunway Pyramid sempena "Canon 32nd Malaysian International Open Bowling Championship." Seawal pukul 10 pagi aku sudah ada disana sebab takut ketinggalan semi final & final. Aku balik dalam pukul 8 malam...perrggh berapa jam tuh ha? Jangan tidak tahu aku masuk tv..hehehe tapi channel 811 la...tidak semua orang tengok tu channel. The results....Zulmazran Zulkifli (MAS) menang. Ada la jugak Malaysia menangkan! Kalau ndak adduuii malunya.... Itu pun sbb semi final tu dorang buat MAS vs MAS and Thailand (Surasak) vs Hong Kong... Kalau la dorg buat Thailand vs MAS and Hong Kong vs MAS...konpem la MAS ndak kan masuk final...Mungkin nasib si Zul mau menang.. sbb dorang kira game bukan kira pin..kalau kira pin kalah punya la...jauh tu ketinggalan.... And untuk kategori women si Nenek Carol from USA yang menang. Si Nenek ni antara pemain yg senior...tp dia jugak yang malatoppp.... Habis budak2 di tumbangnya. Shalin Zulkfili siang siang sudah kalah dengan Bernice Lim from Singapore.
*** Bila la aku boleh main mcm dorang tu.... harus di tuntut ini ilmu....;-)