Monday, March 30, 2009

Birthday Tag from Chinadoll & Mama Mia



The rules to comply with:-
1. Make a list of what you want on your birthday

2. The list should be 10 numbers
3. Post the image of this award in your posting
4. Give it to 10 friends of yours




10 jak ka?? aduii banyak ni....nah ingat 28 September ni birthday ku...so pandai2 la kamu ya...


1. Rumah -----> Aku mau rumah!! Tapi bukan rumah kosong jak....aku mau yang berisi dengan barang2nya sekali....yang bercirikan moden exclusive...rumah tu ndak jugak terlampau besar and terlampau kecik...yang sedang2 saja...luar rumah tu ala2 begini la....





2. Kereta -----> Aku mau kereta.....setakat ni aku mau kereta kecik jak...ndak jugak mahal...aku mau MINI COOPER TURBO! kaler..black cream tu...-------->best nya kalau laki bagi aku ini...mmg aku sayang la dia...hihihihi (org di dalam tu aku ndak mau)







3. Shoes & Sandals -----> Aku mau kasut yang cantik2...mahal2...branded!







4. Handbags & Purse -----> Memandangkan aku tidak ada BAG from LV & Gucci....so aku mau 2 brand ni dulu....tapi Coach pon aku mau jugak...boleh tambah lagi...hahhahaha tamak! Aku mau yang besar ya....aku tidak sukak pakai beg kecik...sbb aku banyak harta karun...








5. Watches -----> Aku mau jam yang cantik2 dan mahal2! Ni antaranya...kalau aku dapat ni....meriah hidup ku







6. Jewellery -----> Ini sebagai perhiasan diri la kan.....kalu ndak "kilak-kilak" ndak sah kan...






7. Handphone -----> Skang ni aku pakai handphone lauya....so aku mau yang canggih lagi....







8. $$$ -----> Asyik barang jak...so now aku mau duit....simpanan hari tua....







9. Spa -----> Bukak kan aku 1 spa so aku ndak payah la makan gaji lagi di sini... sambil2 tu boleh aku memanjakan diri jugak....




10. Terakhir...aku sedar kepada dunia yang nyata..mustahil utk aku dapat semua ni kan... aku tau tahap kemampuan laki ku (sbb semua di atas ditujukan kepada laki ku) apa yang aku mau....yang berkekalan...kasih sayang & cintaksss nya sudah mencukopi... yg diatas adalah sampingan..siapa la yang ndak mau kan...hihihihi

Bloggers aku tk cukup 10 so aku tag semua la....buat ya!

No comments: