Tuesday, May 26, 2009

Tag from Chinadoll

1.Bila kali terakhir anda cuci toilet?
~ Baru tadi aku cuci. Aku kan hari2 cuci toilet.... Sebelum mandi lepas balik kerja aku akan sental la tapi kalau weekdays aku just ala kadar jak... weekend baru aku sental abis2an...


2.Pencuci apa yg anda guna?
~ Mula2 aku aku basuh dulu dengan Dettol lepas tu baru aku gosok dengan Zip...

3.Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? kenapa?
~ 2 kali.... selalu Sabtu & Ahad aku buat tp klu hari biasa klu ada kes aku buat la... sbb aku tidak sukak melekit2 ni..rimas aku... nmpk betul rumah kotor klu bermop... klu sudah di mop fresh jak rumah... (aku heran ada beberapa rumah org yang aku pigi...lantai berpasir & melekit...aku yg rimas geli...dorg2 tu cool jak... yakkssss pengutur!!!)

4.Apa tugasan anda sebelum menjelang malam?
~ Ntah...tgk time la

5.Apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
~ Atas permintaan laki mau makan apa.... Aku semua bedal...

6.Minuman yg anda buat setiap pagi?
~ Teh O

7.Sebelum tido apa yg anda lakukan?
~ Sapu lotion di kaki dan tangan.

8.Harus menjawab tag ini?
Elsa, Azlena, Ellena & Yus

No comments: