Thursday, February 5, 2009

2008 Cute’s Blogger Award




1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” and put it on your blog
2. Link or tell a bit about the person who gave you the award...




About Mimi


1. Aku kenal sebab dia sepupuku. Anak kepada Pacik Lias & Mummy Chung and devoted wife tu Awang Damit @ Max! (betul ka tu nama si Awang???)


2. Tak banyak sangat tau pasal dia cos jarak umur kami 7 tahun. Bila aku besar dia sudah kawen and tinggal di KK.


3. Kami berjiran birthday...hehehe (mine: 28/9 & her : 29/9)


4. Time dia tinggal di Beverly Hills, dia pernah menjerit sekuat hati sampaikan jiran2 keluar meninguk sebab sepupuku si Adek tersepit jari dipintu kereta dek perbuatan kakaknya; si Kitang. (aduii klu dipikir2 balik malunya...nasib time tu aku sudah masuk dalam kereta)


5. Masa tinggal dirumahnya..dia selalu masak sup corn beef + hotdog. Sedap! bukan bodek ya...and menu tu sekarang telah ku amalkan kalau aku boring sudah mau makan masakan yg selalu aku masak.

3. Each one of you who receive this award must list down 10 facts / hobbies about yourself...


1. Aku seorang yang cerewet & bengis (perangai standard keluarga KEE ALI..ndak tau pulak keluarga KEE yang lain...)


2. Baru belajar makan ikan. Masa kecik aku pernah 3 kali tercekik tulang. Semua disebabkan abangku terlampau terror bagi aku makan. Tulang2 sekali disuapnya aku.


3. Aku baru kawen on 22 November 2008. Punya laki bernama Tengku Shahrul Azlan.


4. Aku sukak shopping @ window shopping. Kalau old moon window jak la... and kalau berjalan klu ndak membeli barang ndak sah..paling tidak pun aku mesti bawak balik 1 barang. Selalu aku beli pen or hair clip...hehhehe


5. Aku sukak mendesign apa2 barang..craft la kunuk..


6. Aku paling sukak membeli sandle & bag. Jarang beli baju or seluar.


7. Aku punya kaki & tangan yang berpeluh tapi tidak sedasyat kakakku. Org cakap ada sakit dalam....Mimang pun aku berpenyakit. Ndak pandai abis.


8. Aku paling kuat merepet. Mummyku cakap sebab aku lahir tahun ANJING! menyalak jak...
Sehari ndak merepet ndak sah. Yang nahas sekarang...LAKI la.. Terima la I seadanya...


9. Aku tidak sukak excercise.. itu pasal la gemok. Aku boleh menangis & bergaduh dengan laki dan tidak bercakap 2 3 hari (klu lebih berdosa pulak!) sbb dia sukak paksa aku pigi gym.


10. Akhir sekali... aku tidak sukak suasana bising. Aku rimas. Tu la aku sukak duduk di rumah. Heaven aku rasa!



4. Pass this award to 10 bloggers and link them in your blog.

Blogger aku ndak sampai 10...so yang ada...Amoi, Azlena, Lolyta, Ellena, Ebster & MummyZahin..tolong la buat ya...Mimi aku bagi jugak ko ni award tapi ndak payah la ko buat.


2 comments:

Daddy + Mummy said...

heheh..natau bila baru terbuat ni..ramai org tag saya ni.. haduyai.. :P

apapun, makaseh banget!!!!

so camna? ada 'isi' suda ka? :D

Alicia Kee said...

buat jgn ndak di buat..hehhee

isi belum lagi...hehehe soon insyaAllah...